nilssonjennipher

* and I think to myself, what a wonderful world

Publicerad 2009-11-12 17:27:06 i VARDAG,

 idag har jag som sagt var varit till frissan och satt i lite mer löshår. blev jättenöjd, så nu kan jag ha det utsläppt igen. syns kanske inte så tydligt på bilden, och det är väl ingen jättestor skillnad egentligen. bara att det har blivit tjockare och mer fylligt på sidorna. hade förresten glömt bort vilken PAIN det är att ha nyinsatt löshår någon millimeter från hårbotten, inte det minsta skön..t. fast som sagt var så jävla värt det, he-he.


(klicka för större)


ikväll ska jag bege mig till enström för att se djurgården-luleå. är lite nervös, luleå är ett lag man verkligen inte vill förlora mot. kan jämföra dessa matcher med då vi i töre spelade fotboll mot råneå, ni tjejer minns nog själva hur hemsk tanken av att förlora mot råneå var! exakt så, fast lite värre, är varje match djurgården möter luleå. då vet ni hur jag kommer ha det ikväll om det blir förlust. håll alla era tummar & tår för mig!

Kommentarer

Postat av: Z A N D R A :)

Publicerad 2009-11-12 19:53:37

sv; kul att du är med :)

allt bra idag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela