nilssonjennipher

* at this point I have to choose, nothing to loose

Publicerad 2009-11-30 20:32:34 i VARDAG,

fan vad jobbigt det är att ha fika hemma, jag kommer ju äta ihjäl mig! har ätit flera bullar idag, jag blir störd av att veta att det ligger en massa gott i frysen. kommer ju bli fet dessutom. tur att mamma inte bakar speciellt ofta, då skulle jag rulla fram till slut. är värdelös på att säga nej till godsaker, verkligen vädelös.



hittade den här låten på lina's blogg tidigare, inte direkt min vanliga musikstil men jag tycker den är jättebra! och gaga är GRYM! fast hon har jävligt udda klädstil, så är hennes musik alltid lika bra.

(ni får spola fram till 00:25 ungefär, då börjar låten.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela