nilssonjennipher

* cause when I leave for the night, I ain't coming back

Publicerad 2009-11-05 22:17:05 i HOCKEY,



har nyss sett klart sverige-tjeckien, och sverige vann. mitt djurgårdshjärta fick vara stolt och ta några extra slag, både nilson & ragnarsson gjorde en riktigt bra match. nilson fick ju till & med peta in ett mål, fast han var totalt hakad så fick han in pucken. GRYMT!

ska faktiskt försöka röra mig mot sängen på ett tag. ska upp före fan imorgon. har som vanligt endast en lektion på skolan, och efter det ska jag ner på stan en sväng med heidi & sola och lite annat. halv 12 ska jag på spinning/torso. ska bli jäkligt skönt att äntligen röra på fläsket igen! känner mig lite hungrig i magen, kanske man skulle gå & få i sig nån typ av föda?

hittade för övrigt världens roligaste bild när jag googlade "marcus nilson". vem kan väl ha glömt bort den här fulingen sköningen han körde på kalle koskinen under lock-out säsongen...? HAHA!


(klicka för större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela