nilssonjennipher

* don't call my name, alejandro

Publicerad 2009-11-30 13:59:16 i VARDAG,


brun & fräsch!


hade körlektion idag 13.10, så var tvungen att åka in med bussen som går 11.50 från busstationen. sätter mig i bussen, den kör iväg & hinner nätt och jämt ut ur byn när telefonen ringer. och vem tror ni det är? jo, min körskolelärare, som säger att hon måste ställa in min lektion. så där sitter jag, i bussen påväg mot kalix helt i onödan! hade hon ringt typ 10 minuter tidigare hade jag inte hunnit kliva på bussen ens. men det är väl just my luck antar jag. nåja, fick mig i alla fall 24 minuter i solariet som var ytters välbehövligt! ser ut som ett vandrande lik. måste hinna sola en gång till innan helgen, vill inte visa mig ute bland folk när jag ser ut så här, usch.

orkar inte duscha nu, trots att jag luktar bränt bacon. ska iväg till stallet med syrran alldeles strax, så det känns lite onödigt kanske. nu ska jag gå och dra på mig stallkläderna, skriver mer senare! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela