nilssonjennipher

* no escape in gravity

Publicerad 2009-11-11 17:36:29 i VARDAG,

efter väldigt många slöa veckor på skolan kändes det otroligt tungt att bege sig iväg imorse med 7.10-bussen kan jag lova. försov mig dessutom, vaknade en kvart innan bussen skulle gå. fick kasta i mig frukost och nästan jogga ner till busstationen med en sjukt tung gymväska på axeln. somnade i bussen, så när jag sen begav mig mot gymet var jag mindre pigg. gäspade som ett tok i början, men när jag väl kom igång gick det ganska bra.

varken mamma eller pappa är hemma idag, så får lov att laga min egen middag ikväll. är varken hungrig eller sugen på att laga mat, så det blir förmodligen bara nån macka eller en filtallrik.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-11-11 18:46:18

förvänta dig inte något i stil med heidis och alles snyggplace ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela