nilssonjennipher

* love, love, love, I want your love

Publicerad 2009-11-24 22:36:34 i VARDAG,

har varit väldigt snålt med uppdateringar idag, har försökt skriva flera gånger men har inte kommit på någonting vettigt. kan ju bero på att jag själv inte gjort någonting vettigt idag, det enda jag har gjort (för andra dagen i rad) är att sitta här vid datorn och kolla på avsnitt efter avsnitt av grey's. sen får man också, som ni förstår, alldeles för mycket dötid över då man är ledig. dödtid som jag spenderar på nelly's hemsida, har hittat massvis med skor jag mer än gärna skulle ha hemma. har speciellt fasnat för de här paren:

  

tomten, nu vet du vad jag vill ha av dig i julklapp, he-he.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-11-24 22:50:07

dom första paren är svinsnygga i verkligheten också ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela