nilssonjennipher

* everyday I'm travelling from the past

Publicerad 2009-11-23 12:40:17 i VARDAG,



idag är första riktiga dagen på min "långledighet" som jag tjatat om så länge. var svinigt skönt att få sova till halv 12 idag. hade förmodligen kunnat sova ännu längre om inte mamma ringt och väckt mig. nu har jag i alla fall hunnit få i mig frukost, ska hämta in en filt och linda in mig i den. det är verkligen skitväder idag, så jag passar på att slöa hela dagen utan dåligt samvete, he-he. nä, har faktiskt lovat amanda att vi ska gå & ut gå på nån timme så helt slö kommer jag väl inte vara.

Kommentarer

Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

Publicerad 2009-11-23 13:18:13

RE: hehe okej :) jag sitter bara och tänker på hur skönt det skulle vara att krypa ner i sängen igen! gaah, inte bra att sitta uppe hela natten för att se på AMA :P

Postat av: SANNA

Publicerad 2009-11-24 21:57:05

gud va fint hår.. AVUNDSJUK!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela