nilssonjennipher

* gotta be some way that I can make it up to you, somehow

Publicerad 2009-11-29 23:44:08 i VARDAG,



filmen var svinbra, precis som ettan & tvåan. inte riktigt lika bra kanske, men hur som helst jävligt bra. höll på att skita i brallan flera gånger, tur jag hade farmor vid min sida, annars hade det kunnat sluta illa! kanske inte, men jag blev sjukt rädd i alla fall. kan lätt rekomendera den här filmen till alla er som inte sett den ännu!

jag har lovat syrran en promenad innan frukost imorgon, så nu är det bestämt att uppstigning sker klockan 10 imorgonbitti, så om jag ens ska ha en rimlig chans att ta mig upp då är det kanske bäst jag går och lägger mig. inte för att jag känner mig speciellt trött, men ändå. har fortfarande skrattretande ont i magen, så att häva i mig ett par ipren är ett måste. jag måste också leta rätt på gubben, vägrar att sova själv när jag har så här ont, och vem passar väl bättre som sällskap än han? nä just det, ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela