nilssonjennipher

* head under water, now I can't breath, it never felt so good

Publicerad 2009-11-06 18:28:33 i VARDAG,

kunde inte somna igårkväll, låg och vred och vände på mig hur länge som helst. när jag väl hade somnat ringde ju såklart väckarklockan. eller nä, så var det förmodligen inte, men när den började ringa 05.44 kändes det som att jag sovit högst 5 minuter. tog mig mot alla odds upp, duschade och sminkade mig. hade lektion en timme ungefär, sen fördrev jag lite tid på skolan tills heidi plockade upp mig just vid 10.

vi for ner på stan & solade, ytterst välbehövligt. hann inte äta någon lunch, så fick fara på spinningen tom i magen. förutom att det kändes som att jag skulle svimma några gånger gick det bra, och jag tog ut mig riktigt rejält. åh, jag älskar att träna! har redan börjat boka in pass för nästa vecka, ska inte vara lika slö som jag varit nu.

åkte hem till töre med syrran. åt lunch, bytte om till stallkläder och var en snäll lillasyster & for och hjälpte henne med allt i stallet. hon hittade för övrigt en ORM i gastus box när hon mockade, jag trodde jag skulle skita ner mig när jag såg den. ormen var förstås stendöd, men ändå sjukt svinig.




nåja, jag överlevde ju i alla fall. nu hade jag tänkt besöka duschen, kan behövas efter ett svettigt spinningpass + en hel eftermiddag i stallet. sen ska jag förhoppningsvis få i mig nån middag, efter det ringa amanda & fanny och mysa med mina två favvotjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela