nilssonjennipher

* I can tell, I can tell how much you hate this, and deep down inside you know it's killing me

Publicerad 2009-11-16 13:02:41 i VARDAG,

blev först väckt vid halv 10 av telefonen. låg vaken i sängen ett tag & kollade på nåt skitprogram på tv;n. blundade lite grann & till min lycka kunde jag somna om! vaknade sen kvart över tolv av telefonen igen, av pappa som ringde för att berätta att han sitter i MIN bil påväg hem från stockholm! han sa att den var jättefin, så nu längtar jag bara ännu mer efter att han kommer hem med den.

nu har jag precis ätit frukost/lunch, mina helt egengjorda köttbullar. samlar kraft för att orka börja städa mitt rum, som verkligen behöver städas ordentligt. sen skulle jag behöva rensa ur min garderob också, men det får bli ett senare projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela