nilssonjennipher

* i en sång för vår elite

Publicerad 2009-11-30 22:31:40 i VARDAG,

nu ska jag alldeles strax krypa ner i soffan med mamma & se ett avsnitt av "house" med henne. måste försöka somna i tid ikväll, min körlektion som blev avbokad idag blev framflyttad till imorgonbitti klockan 9.15 istället. syrran är snäll nog och ställer upp och skjutsar in mig så jag slipper åka in med skolbussen, och sitta och vänta 1½ timme på att lektionen ska börja.

sen har jag beställt väckning av mamma imorgon så jag hinner se julkalendern. jag är en nörd, jag vet! men julkalendern är tradition! har sett alla år jag kan minnas, förutom förra året av någon anledning.. nåja, ska se imorgon & hoppas att det är en bra kalender, så jag kan fortsätta se den. enligt mig är bästa julkalendern genom tiderna "ronny & julia", vilken tycker ni har varit den bästa julkalendern?


Kommentarer

Postat av: EMMA

Publicerad 2009-12-01 12:27:05

Mysteriet på Greveholm och Sunes jul :)

Postat av: !

Publicerad 2009-12-01 13:09:16

mysteriet på greveholm!

Postat av: ,,,...

Publicerad 2009-12-01 13:09:40

mysteriet på greveholm!

Postat av: Lina

Publicerad 2009-12-01 18:38:55

mysteriet på greveholm och håkan bråkan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela