nilssonjennipher

* I fell right through the cracks, now I'm tryin to get back

Publicerad 2009-11-19 22:42:32 i VARDAG,

efter många timmar i soffan börjar jag äntligen känna mig bättre. har ätit en tonfiskmacka & druckit en kopp té precis med mamma, den satt där den skulle. när jag är hemma en hel dag äter jag knappt nånting, idag har jag överlevt på 2 rostade mackor till frukost och middag vid 6-tiden. nåja, mig går det ju inte direkt någon nöd på så om jag äter dåligt några dagar tror jag knappast att jag dör av.

vet inte vad jag ska fortsätta fördriva kvällen med. är inte det minsta trött eftersom jag sovit i stort sett hela dagen. funderar på att fortsätta se "brokeback mountain" som jag började se för någon dag sen. känner för lite one-on-one-time med min älskling, jake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela