nilssonjennipher

* I guess I got saved by the bell

Publicerad 2009-11-26 06:57:51 i VARDAG,

 

var om möjligt ännu värre att stiga upp än jag hade föreställt mig. höll på att börja grina då pappa kom in och väckte mig imorse, hade världens mysigaste dröm till råga på allt. drömde att min pojkvän (vem nu det var?) gav mig tre små birma-kattungar i födelsedagspresent, och en av dom såg exakt ut som gubben gjorde när han var liten. pojkvännen fick jag förresten aldrig se, så jag har ingen aning om vem det kan ha varit? lite kul.

skämms nästan att säga det, men idag är första dagen under hela hössterminen (tror jag) som jag använder mjukisbyxor. antingen första eller andra gången, har då verkligen inte haft det många gånger. vet egentligen inte varför jag inte använder det, det är ju svinskönt ju. känner mig bara så ful då jag har det.

märker att detta blev ett väldigt onödigt & svamligt inlägg, bäst jag slutar skriva nu. måste gå och borsta tänderna och pissa innan jag går ner till äckelbussen. önska mig lycka till på provet förresten! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela