nilssonjennipher

* I know there's a snake under my bed, eating it's way trough my head

Publicerad 2009-11-17 18:44:00 i VARDAG,

har haft en lång dag idag, vilket jag inte är van vid. var totalt död imorse när jag vaknade, tryckte på snooze för många gånger så hann varken duscha eller fixa håret. drog min älskade mössa över huvudet, gick minst lika bra. for till kalix vid 9 & hade utvecklingssamtal med ulli. när det var klart fick jag vänta i typ två timmar på en lektion som för övrigt varade i högst 40 minuter, och sen var det ännu mer dötid på skolan fram till klockan halv 2 då jag for med nille till motorstadion för att ha riskettan. SJUKT tråkigt, skiten tog nästan 3 timmar och det enda vi gjorde var att sitta & lyssna. höll på att somna flera gånger, hade någon gett mig ett täcke och sen kudde hade jag somnat sittandes, på rikt.

kom hem för nåt tag sen, har hunnit äta middag & nu väntar jag på att hockeyn ska börja. sen ska jag faktiskt försöka ta mig i säng, har nationellt prov i svB imorgon i 5 timmar, vore ju en fördel om jag inte sover mig igenom dessa timmar...

håll tummarna för djurgårn ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela