nilssonjennipher

* I love you, though I hate you, cause I'm a double nature

Publicerad 2009-11-15 19:12:13 i PARTY,

åh herregud vilken kväll! for först till mari i nyborg där hon och jennifer var, var framme där vid 9 nån gång. vi gjorde oss färdiga och vid 10-tiden for vi upp till kalix till segis som hade förskiva. alla vi tre var jättestressade eftersom vi inte hade börjat dricka ännu, så vi körde ölspel efter ölspel & på två timmar hade jag lyckats dricka upp lika mycket som jag vanligtvis dricker under en hel kväll. resultat - knöl. vi for vidare från segis vid 12 till ugglan där frisörtvåorna och treorna hade fest. var riktigt skoj!

det har däremot inte varit lika kul idag, usch hur jag har mått. eller rättare sagt, fortfarande mår. är som en zoombie, orkar inte röra mig knappt. ska gå på shell snart och köpa godis & hyra film med amanda, som äntligen är hemma från umeå igen.

här har ni lite bilder, resten finns på boken.

 
   
 

Kommentarer

Postat av: Z A N D R A :)

Publicerad 2009-11-15 21:07:10

sv: HAHAHHA, okej ;P

jo, jag mår bra!

vad gör du då? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela