nilssonjennipher

* I want your everything as long as it's free

Publicerad 2009-11-25 21:34:08 i VARDAG,



överlevde ridlektionen, det gick till och med rätt bra. gastus var svinfin, lite väl pigg kanske, men på slutet gick han riktigt fint. måste verkligen skaffa mig ett par bättre knän, fyfan vilken pain det blir efter varje gång jag rider. lovar att jag kommer ha feta blåmärken på dom imorgon, inte kul.

kom just på att jag ju för fan ska in till skolan imorgon. klockan ÅTTA. fattar ni, klockan åtta. jag måste alltså stiga upp.. halv 7 - SENAST. kommer vara död, helt stendöd. har ingen aning om hur i hela friden jag ska ta mig upp den tiden, måste be pappa komma in i rummet & kasta en hink iskallt vatten på mig, eller nåt. annars kommer det gå helt åt pipsvängen.

kanske att jag borde ta och plugga lite till provet jag då ska skriva imorgon? låter väl som en rätt bra idé kanske. fast först måste jag ta mig nåt i magen, det är så jävla mycket jobbigare att rida än vad folk tror. är typ lökig dessutom, då en dusch är nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela