nilssonjennipher

* I'd listen to her, cause I know how it hurts

Publicerad 2009-11-14 12:49:25 i VARDAG,

nu mina vänner börjar min födelsedag närma sig, och för en gångs skull vet jag vad jag önskar mig! vilket ju såklart brukar vara en bra sak, eftersom det kanske inte är så roligt att ge bort pengar år efter år. haken är bara att det enda jag verkligen behöver är just pengar i år, eftersom jag snart måste byta min förlängning. men hur som helst, här har ni lite saker jag skulle bli överlycklig om jag fick i present...

* ny plattång
* ny parfym (helst can-can eller fantasy)
* schampo+balsam+hårspray från TiGi
* kanebo-puder
* grey's anatomy säsong 2,3,4
* ny vinterjacka (helst en fjällräven)
* en massa skor från nelly
* ipod

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela