nilssonjennipher

* if you play, you play for keeps

Publicerad 2009-11-10 16:42:53 i VARDAG,

att jag hatar snö & kyla är väl knappast någon hemlighet. höll på att frysa ihjäl under min promenad från skolan in till stan idag, och mitt humör var ju inte det bästa direkt. nåja, var & pratade med empan så på torsdag ska jag få sätta i lite mer löshår. har tappat hur många slingor som helst, kan inte ha helt utsläppt hår längre eftersom det blivit så tunt på sidorna. skön..t att få det fixat igen!

ikväll ska jag bänka mig i soffan & se HOCKEY! canal + visar matchen, och då går det bara inte att missa. nog för att pappa har fixat säsongskortet nu så jag kan se alla matcher, men han är inte hemma och kommer inte hem förrän på torsdag.. & jag har inte lärt mig hur man gör ännu.

köpte förresten en tröja idag. den är inte samma färg som på bilden. i verkligeheten är den mycket mörkare lila. anyway, här är den.


(klicka för större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela