nilssonjennipher

* I'm not calling you a liar, just don't lie to me

Publicerad 2009-11-11 18:59:53 i VARDAG,

fick precis världens snilleblixt. eller det kommer förmodligen bara vara jag som tycker att det var en riktigt smart idé, men whatever. eftersom jag kommer ha absolut nada att göra under praktikveckorna, håller jag nu på att tanka alla harry potter-filmerna! snacka om bra tidsfördriv! är dessutom hur länge som helst sen jag såg första, andra och tredje filmen. åh, längtar typ. på rikt!

från första...


till sista filmen.


någon mer än jag som gillar HP...?

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-11-11 19:16:15

njaa ;p vi har fula tapeter, du vet i lägenhet är det inte så lätt att fixa. men sovrummet ska vi få tapetsera om :)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-11-11 20:39:46

JA! Jag gör det ;)

Postat av: sandra

Publicerad 2009-11-11 21:44:57

ja nu mår jag ganska bra, är rätt slut och trött. ta det inte! fyfan, trodde jag skulle dö. dom tänkte börja lägga in mig, men då sa jag ifrån!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela