nilssonjennipher

* jag liksom föll över kanten, så kom änglar kom älvor det börjar bli kallt

Publicerad 2009-11-22 19:21:14 i PARTY,

har inte varit i form idag, inte ens pizzan jag åt till lunch fick mig på fötter. har halvt om halvt legat i datastolen hela eftermiddagen & kollat 4 avsnitt av grey's, ätit choklad & druckit trocadero. förflyttade mig till soffan och skulle se en film med pappa, men mina ögon orkade inte hålla sig öppna. somnade och har ganska nyligt vaknat från en otroligt skön sömn.

justja, tanken med inlägget var ju ändå att berätta om kvällen. jag och amanda for till heidi & alle vid halv 7-tiden där alla var samlade, eftersom dom hade inflyttningsfest. eftersom droppade det in mer och mer folk, och till slut var hela läggan full. vi hade verkligen SKITKUL, hörde på gamla roliga låtar, dansade bugg och skrattade som fan. när alla andra skulle börja röra sig mot hotellet fick jag skjuts till åhlen där jag träffade pär & hans kompisar, och evve. svamlade på med evve i stort sett hela kvällen & hade riktigt trevligt. var inte hemma i sängen förrän.. halv 5 kanske? kort summerat: väldigt lyckad kväll!

resten av bilderna finns i vanlig ordning på boken.



  



Kommentarer

Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

Publicerad 2009-11-22 21:57:33

RE: härligt ;) haha. jag sitter bara här och slöar..

Postat av: MS | › Michael Jackson ♥

Publicerad 2009-11-22 22:41:49

RE: ja men verkligen :)



jo det har jag allt haft, hur har din varit?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela