nilssonjennipher

* just a small town girl, living in a lonley world

Publicerad 2009-11-21 00:51:50 i VARDAG,

blev just lämnad ensam av mitt finfina sällskap jennifer, jenny & amanda. vi har sett idol där reza äntligen åkte ut! även fast hon har en helt okej sångröst tycker jag att man borde vara liiite bättre på både svenska och engelska innan man ställer upp i svenska idol? anyway, sen har vi ätit en massa flott & löst lite värdsproblem. har förmodligen skrattat till mig lite magrutor också.

  

ser att klockan börjar bli mycket, men jag har blivit övertrött så kommer ju knappast kunna somna om jag lägger mig nu. ska klicka igång ett avsnitt av grey's & invänta john blund. godnatt!

Kommentarer

Postat av: TILDA

Publicerad 2009-11-21 10:07:28

härligt! det rullar på :)

vad göru?

Postat av: TILDA

Publicerad 2009-11-21 13:16:12

okej, ska snart hoppa in i duschen och fräscha upp mig ;D vad är det du ska hitta på ikväll? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela