nilssonjennipher

* more heaven then a heart could hold

Publicerad 2009-11-14 10:21:48 i VARDAG,

vaknade för ett tag sen av en jävligt obehaglig dröm. eller egentligen var det en bra dröm, men jag vaknade ändå upp med en konstig känsla i hela kroppen. lite jobbigt, eftersom jag hade planerat att sova bort hela dan idag. gick ju inte direkt som planerat.

låg hemma hela kvällen igår, orkade inte röra mig från soffan. hade lite feber, världens huvudvärk och min kropp var helt mörbultad. kändes som att jag blivit överkörd av något jävligt stort & tungt. såg idol, tyckte calle var bäst (som vanligt) och när jag sett utröstningen förflyttade jag mig bara vidare till sängen. låg & skakade innan jag somnade, frös som ett jävla as. vaknade upp nån gång vid 2 och var blöt i svett, gick upp & tog mig några ipren och sen somnade jag om igen. nu har jag bara ont i huvudet, ingen feber, så någon svinis var det inte!

idag tror jag att jag ska till stallet & rida gastus. har inte varit i stallet sen i måndags, så nu börjar jag sakna mitt gullesnoss. ska bli skönt att komma dit & få rensa skallen. senare idag måste jag ta och plocka undan lite i mitt rum, som är ett bombnedslag för tillfället. borde dammsuga, skura, dammtorka.. men det tror jag inte att jag börjar med idag, fyfan vad jobbigt. sen ikväll är jag sugen att kramas med jennifer, så jag ska ta & höra med henne vad hon tänkt göra. är länge sen vi umgicks, bara vi två.

ska gå & fixa i mig frukost och mitt morgonkaffe nu. magen skriker efter mat, blev inte mycket till middag igår eftersom mamma & pappa inte åt hemma.

några sjukt mysiga låtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela