nilssonjennipher

* my love is like a fucking disease

Publicerad 2009-11-03 22:23:41 i VARDAG,



har varit i stallet hela kvällen med mamma. är "barnvakt" imorgon också, eftersom syrran ute och ränner. ibland kan jag faktiskt sakna det, att vara kär alltså. i alla fall när man ser på syrran & emil, då kan man inte bli annat än sugen på att vara riktigt nykär. att ha någon att kramas med, att ligga och skratta med halva nätterna. att ha någon som du älskar mer än allt annat i världen, som du kan prata med exakt allt om.

fast sen kommer jag ihåg allt annat som följer med ett förhållande, och hur mycket jag suger på att vara nåns flickvän. därför lägger jag detta kärlekssug på hyllan ett tag. behöver kanske vara singel och få göra exakt vad jag vill ett tag, är nog "för liten" för att ha ett riktigt förhållande tror jag...

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela