nilssonjennipher

* no one sleeps while I'm awake

Publicerad 2009-11-01 19:31:45 i VARDAG,



glömde ju att skriva i det tidigare inlägget hur kvällen blev till slut. började ju som sagt var med innebandymatch där kalix ganska enkelt vann med.. 6-3 tror jag det blev till slut om jag inte minns helt åt helvete fel. efter det for vi till heidi där vi duschade, for sen på kina och hämtade hem mat. för "ovanlighetens skull" tog jag szeschuan kyckling, lika gott som vanligt. började sminka oss, jag kände mig som en påse skit i både håret & resten av utseendet så jag var inte helt färdig förrän typ 8, halv 9.

hade i alla fall en kul förfest, vid halv 12 fick jag skjuts hem till töre där jag hade tänkt ta mig in på puben. eller jag tog mig in, men åkte ut lika fort. fan vad irriterande, kunde dom inte låta mig vara där när jag lika fyller om en jävla månad?! nä, tydligen så verkar vissa gilla att skvallra bara för att förstöra för andra, kul liv folk har då. INT. hur som helst, var hemma i sängen nån gång vid halv 2 om inte minnet sviker allt för mycket.

nä nu måste jag tvinga in mig själv i duschen, är ett svin. sen har jag ju lovat att jag skulle visa vad jag köpte i luleå så lägger in dom bilderna efter att jag blivit lite fräschare. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela