nilssonjennipher

* or did you forget, you know your wrong?

Publicerad 2009-11-13 14:09:06 i VARDAG,

slutade ut promenaden, mitt huvud håller på att sprängas i tusen bitar känns det som. har haft konstant huvudvärk i snart 2 veckors tid, börjar fundera på om nåt inte riktigt står rätt till där uppe i kontoret. hur som helst, ska istället för att gå ut i kylan, ta med mig dunkudden & duntäcket och lägga mig i soffan. kunde inte somna igårkväll, en massa jobbiga tankar hann ikapp så har inte fått många timmars sömn under natten.

vad som händer ikväll är inte bestämt, skulle vara skönt att bara vara helt ensam & se nån bra film. amanda, fanny, heidi & jenny är i umeå över helgen, så det är väldigt troligt att jag faktiskt blir ensam ikväll. inte mig emot som sagt var, är inte riktigt i form just nu.

innan jag går vill jag visa några bilder som får mig på lite bättre humör.
underbara, älskade djurgården.






  

Kommentarer

Postat av: Z A N D R A :)

Publicerad 2009-11-13 16:36:51

sv: härligt! :D

jo, det är bra med mig :)

vad gör du då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela