nilssonjennipher

* so I'll cash my checks and place my bets, and hope I'll always win

Publicerad 2009-11-27 23:45:48 i VARDAG,

fick panik idag då min älskling calle hängde löst, ringde & röstade säkert 6 gånger. mina röster verkade ha hjälp, eftersom han lyckligtvis fick stanna! hade dött om han hade åkt ut. nästa fredag måste jag rösta ännu mera! för calle ska vinna, så är det bara, PUNKT SLUT.

idag fick jag mina två klänningar jag beställde från H&M för typ en månad sen, en blå och en svart. förstår mig inte på H&M's storlekar. dom måste ju ha gjort sina storlekar efter en jävligt spinkig modell utan några som helst pattar! den svarta satt jättefint över höfterna och midjan, men när jag sen skulle dra igen dragkedjan på sidan tog det tvärstopp. och så jävla stora bröst har jag INTE. sjukt irriterande. så nu måste jag skicka tillbaka skiten och byta storlek, och hoppas att den passar. hur som helst, den blåa satt fint, så den kan jag i alla fall behålla. såhär arg blev jag då klänningsjäveln inte passade:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela