nilssonjennipher

* so what if it hurts me, so what if I freak out?

Publicerad 2009-11-25 13:32:55 i VARDAG,



jag kan omöjligt sluta se grey's. jag har aldrig varit så här beroende av en serie förut! har snart sett färdigt hela första säsongen (som är 27 avsnitt) på bara ett par dagar. tur att jag har laddat ner säsong 3 också, kommer ju aldrig kunna sluta se nu när jag väl har börjat. dessutom har denny duquette kommit in i serien nu och när han är med är programmet ännu bättre. kommer grina ihjäl mig när han dör, nog för att jag har sett det flera gånger tidigare, men det är lika sorgligt varje gång.

har inget annat än en långpromenad med amanda lite senare i eftermiddag planerat i min agenda idag. hade eventuellt tänkt sortera in min tvätt, och kanske snabbdammsuga lite i rummet också. ikväll ska jag till stallet, emelie är i umeå så jag och mamma är "barnvakt". ska rida lektion, vilket jag inte gjort på evigheter. är typ nervös, känns som att jag kommer vara så mycket sämre än alla andra, haha. nåja, det går säkert bra. nu måste jag fortsätta se mitt älskade grey's!

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-11-25 22:38:52

finns ingen bättre serie, har sett alla serier nu. så nu får man ladda hem! mitt i allt gråter man och mitt i allt skrattar man :D sjukt bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela