nilssonjennipher

* so what if this world just throws me off the edge?

Publicerad 2009-11-09 13:56:55 i VARDAG,

har varit väldigt dåligt med "riktiga" uppdateringar under helgen, kanske för att det inte hänt något speciellt. anyway, i fredags såg jag idol hos fanny med henne, hilda & amanda. behöver jag ens säga hur otroligt glad jag blev då rabih åkte ut?! så sjukt skönt, nu slipper vi höra honom sjunga i framtiden, och för att inte glömma så slipper vi ju se hans fula nuna i rutan dessutom! calle briljerade, som vanligt alltså. svenska folket måste ju förstå att han är den rätta vinnaren av skitidol, annars är det ju en ren skandal.



lördagen såg nästan exakt samma ut. enda skillnaden var att vi såg tv & åt flott hos amanda istället för hemma hos fanny. inte världens mest händelserika helg kanske, men lika skönt för det. tror inte jag ska dricka nåt innan jag fyller år nu, känns bara jävligt ovärt. eftersom fanny, amanda, jenny & heidi åker till umeå i helgen är det ju bara två helger kvar tills jag får gå ut. så, ska passa på att träna extra mycket nu så jag kan festa med gott samvete hela december!

idag har jag varit ledig från skolan igen. har räknat ut att jag bara har 7 skoldagar kvar, innan alla andra går ut på praktik. kommer vara ledig sammanlagt 7 veckor snart. kommer vara sjukt skönt i början, men efter typ andra veckan kan jag lova att jag kommer börja klättra på väggarna. måste nog förlänga mitt gymkort så jag har nåt att fördriva dagarna med. hade gärna haft ett jobb, men det är ju bara att glömma den tanken.

nåväl, nu har jag skrivit aldeles för mycket, ska inte tråka ut er mer. istället ska jag gå och rycka i kylskåpet och leta efter något ätbart. puss

Kommentarer

Postat av: Hedda

Publicerad 2009-11-09 14:07:59

Heej nu kan du vara med och tävla i min blogg om ett rosa nitarmband!

Postat av: Jonnah

Publicerad 2009-11-09 14:14:46

Sv: Jag har tänkt på det ska du veta haha;)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-11-09 16:43:06

Varför har inte du praktik? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela