nilssonjennipher

* somna inte osams med dig själv

Publicerad 2009-11-27 13:36:43 i VARDAG,

fredag idag! känns skönt, nog för att jag är ledig varje dag nu, men fredag är ändå fredag. kommer bli en mycket lugn helg för min del, sparar mig med att dricka till nästa helg. känns helt sjukt att jag fyller 18 på mindre än en vecka. kommer ihåg när jag försökte intala mig själv att "nu är det bara 10 helger kvar tills jag fyller år", och det känns som att det var typ igår jag sa det. helt sjukt hur fort tiden egentligen går. nåja, en lugn helg kan vara skönt det också. december kommer innebära en hel del fest så det räcker & blir över ändå så!

tänkte vara duktig och stiga upp lite tidigare än vanligt imorse. hade ställt väckaren på halv 11, hade tänkt gå upp och dammsuga och städa upp här i huset, men det gick ju inte direkt enligt planerna. dum som jag är stängde jag av väckaren och tänkte att "jag ligger bara kvar och drar mig liiiite längre". jo men tjena, vad tror ni händer? jag somnar, och vaknar igen vid 12. men ja, det var ju skönt om inte annat, måste väl dra fram dammsugarjäveln nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela