nilssonjennipher

* tears don't fall, they crash around you

Publicerad 2009-11-08 10:28:17 i DESIGNER,

godmorgon! vaknade svintidigt imorse, helt av mig själv. har varit vaken sen klockan 9, därför har jag som ni ser fördrivit tid genom att förnya min blogg lite grann. blev faktiskt riktigt nöjd om jag får säga det själv. nån där ute som vill ha en ny design? let me know!

skicka ett mejl till mig; [email protected], där du bifogar en eller flera bilder till din header, beskriver kort hur du har tänkt dig, med färger, teckensnitt osv. dessutom behöver jag ditt inloggningsnamn och ditt lösenord. självklart är mina designer GRATIS!

såååja, nu ska jag gå och ta mig lite frukost för att sen dra på mig stallkläderna & åka iväg till gastus. bättre uppdatering kommer senare idag! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela