nilssonjennipher

* tell me things you don't even tell your closest friends

Publicerad 2009-11-19 11:20:00 i VARDAG,

pappa väckte mig imorse, jag tog mig upp men kände ganska direkt att jag inte skulle orka med någon skola idag. har fortfarande ont i halsen, huvudet & jag mår överlag inte alls bra. så jag bäddade ner mig i soffan och där har jag legat fram tills nu. sett en skitfilm på canal+ och när den slutade bläddrade jag över till disney channel där det också bara var SKIT! hade tänkt gå och få mig lite föda, magen kurrar men jag har ingen speciell matlust.
jag hatar att vara sjuk!

Kommentarer

Postat av: Fästmö Pernilla

Publicerad 2009-11-19 11:27:38

Hej hej! Jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig med lite roadtrip musik... SKulle bli mer än tacksam :) Ha det bra... Kram

Postat av: matilda

Publicerad 2009-11-19 11:32:38

hej! vill du preumenera på varandras bloggar? :* kramar<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela