nilssonjennipher

* Wha-Wha-What did you say? oh, you're breaking up on me? sorry I cannot hear you, I'm kinda busy

Publicerad 2009-11-28 10:47:06 i VARDAG,

morsning korsning, här sitter jag, halvnaken och nyduschad. ska dra på mig lite kläder nu, sen gå och göra mig frukost och till sist börja sminka mig. ska till piteå idag med amanda, först ska vi gå på stan & sen se antons hockeymatch. ska bli kul att fara till något annat ställe än luleå för en gångs skull. idag ska jag leta efter klänningar, eller andra festkläder. måste ha nytt nu inför julen känner jag.

magen skriker efter mat så nu måste jag gå & äta, men jag uppdaterar bättre då jag kommer hem, med bilder på mina (eventuella) köp! ha en bra dag, puss!

Kommentarer

Postat av: Z A N D R A :)

Publicerad 2009-11-28 10:56:29

God morgon! :D

Allt bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela