nilssonjennipher

* you sit there in your heartache, waiting on some beutiful boy to to save your from your old ways

Publicerad 2009-11-05 18:47:39 i VARDAG,

somnade på soffan, har sovit i närmare 3 timmar. kändes jävligt välbehövligt, hade inte pappa väckt mig hade jag förmodligen fortsatt sova tills imorgonbitti. är konstant trött & har ont i huvudet hela tiden. redan förra veckan började jag känna av en förkylning, men den verkar inte ha bestämt sig för om den ska bryta ut eller inte. har ingen feber, hostar inte och är inte snorig. bara tröttheten & huvudvärken som besvärar mig än så länge. håller tummarna att jag slipper svinis i alla fall.

har förresten inte bestämt mig angående vaccinering ännu. OM jag tar det blir jag nästan garanterat sängliggandes nån dag på grund av alla biverkningar. tar jag det INTE är ju chansen ändå inte sååå stor att jag får skiten och slipper vara halvdöd i ett par dagar? hm, what to do?

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-11-05 22:05:48

Okej, jag kan förstå det :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela