nilssonjennipher

* you're proud of your colour, and can feel no pain

Publicerad 2009-11-04 16:55:14 i VARDAG,


sötast i världen

idag fick vi tillbaka våra samhällsprov som vi gjorde innan lovet. precis som jag trodde blev det en fet FAIL. men helt ärligt så bryr jag mig inte. läraren frågade om jag ville göra ett omprov, men what's the point när jag vet att jag ändå inte kommer plugga nåt nästa gång heller? nä, allt vad ekonomi heter kan ta sig nånstans. jag hatar det! finns inget tråkigare, på rikt.

har annars varit en ganska skön dag på skolan, förutom mitt feta hål från 11-14 & min feta huvdvärk som förföljt mig hela eftermiddan. har kurerat mig med två ipren när jag kom hem, tänkte leta rätt på gubben nu och sen bege mig mot soffan för en powernap såhär innan middan. hoppas att skallebanket släpper, annars får jag en tung kväll i stallet. nä, PN it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela