nilssonjennipher

* and yes I do regret, how I could let myself let you go

Publicerad 2009-10-11 20:27:38 i VARDAG,



tog mig ut i kylan med fanny, nu får både mina fingrar och min rumpa lida. har ingen känsel i varken min bakdel eller i något av fingrarna. ska försöka få upp värme genom att bädda ner mig i soffan med syrran. vi ska se senaste harry potter-filmen! var ju och såg den på bio när den gick, men dom som känner mig vet att jag oftast ser en film flera gånger. har en tendens att alltid somna i slutet av en film, där har ni förklaringen till varför.

imorgon börjar jag först halv 12. måste ändå åka in med bussen 9.20, så funderar på om jag skulle gå och träna innan lektionen börjar. skulle vara skönt, men vette tusan om jag hinner det. annars får jag göra det efter lektionen, då jag slutar. har en timmes lektion på måndagar, ytterst skönt måste jag säga. nä, nu ska jag ta med mig täcket och bege mig mot soffan. justja, bilderna på dagens köp kommer i ett separat inlägg efter filmen!

Kommentarer

Postat av: Linnéa

Publicerad 2009-10-11 22:35:42

Du får ta och göra om min blogg nån dag ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela