nilssonjennipher

* but the apple doesn't fall too far from the tree

Publicerad 2009-10-05 20:27:00 i MUSIC,

har varit ut på en riktig långprommis med fanny ikväll, nästan en timme blev det till slut. frös inte riktigt lika mycket som sist, kanske för att jag hade klätt på mig flera lager kläder, vad vet jag. det enda som var riktigt kallt var mina fingrar, vilket INTE är en skräll, har fan alltid kalla händer.

har inte bjudit er på bra musik på ett tag, så här har ni några låtar som går på repeat hemma hos mig för tillfället!


papa roach - hollywood whore



papa roach - getting away with murder



hardcore superstar - into debauchery



augustana - hey now

Kommentarer

Postat av: tottis

Publicerad 2009-10-06 00:55:55

Jag har hört att vi ska fixa en ny bloggdesign åt mig. Jag vill att den ska var ful och störande, för det skulle passa min blogg skitbra. några förslag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela