nilssonjennipher

* can we bring yesterday back around?

Publicerad 2009-10-23 19:48:00 i VARDAG,

både fredag + helg + lov idag. behöver knappast skriva ner nåt värre ingående om vad jag tycker, ord känns i detta fall överflödiga. hur ska jag då spendera denna gudomligt sköna ledighet? jo, jag ska sova. minst 12 timmar i snitt har jag planerat. känns som att mitt sovkonto ligger ganska kraftigt på minus, så detta behöver jag! big time.

en snabb sammanfattning av min dag so far;

började med skola & en lektion
efter det fick jag sitta och fördriva 2½ timme i väntan på träning
åt lunch & begav mig till gymet
körde 30 minuter spinning + 30 minuter torso
fortsatte in i gymet & hann med 25 minuter på en crosstrainer innan mamma kom och hämtade mig
väl hemma fastnade jag i soffan med harry p i högsta hugg
somnade ett tag
åt middag
... & här sitter jag nu.

ibland undrar jag om livet verkligen ska vara såhär tråkigt? jag menar, varje dag ser ju i stort sett exakt likadan ut. vill bara spy när jag tänker på det. när jag blir stor ska jag ha ett roligt liv! ska ut & resa en massa och bara göra sånt som faller mig in. jag längtar tills jag blir stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela