nilssonjennipher

* cause we have hade enough, all the violence has touched every part of our lives

Publicerad 2009-10-06 16:50:59 i VARDAG,

råkades försova mig imorse. vaknade 5 minuter efter att bussen gått, just snyggt. somnade om en timme till, gick upp, duschade, sminkade mig och åkte in till skolan vid halv 10 med mamma. får först sitta och vänta i två timmar på lektionen, som för övrigt varade i ungefär 20 minuter. kändes ju verkligen jättevärt att komma in till skolan för det, eller så INTE. när vi slutade for jag och jennifer och solade, och direkt efter det gick jag på gymmet & körde lite kondition och mage/rygg. så lite nytta fick jag ju gjort i alla fall! ikväll väntar ännu mer träning, ska på spinning med fanny.



You take the breath right out of me
You left a hole where my heart should be
You got to fight just to make it through
Cause I will be the death of you


This will be all over soon
Pour the salt into the open wound

Is it over yet?
Let me in


So sacrifice yourself
And let me have what's left
I know that I can find
The fire in your eyes
I'm going all the way
Go away please

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela