nilssonjennipher

* don't even know what we're fighting for

Publicerad 2009-10-15 00:00:53 i VARDAG,

såg senaste wallanderfilmen med amanda och fanny ikväll, sjukt tråkig. trots detta lyckades jag (!!!) hålla mig vaken hela filmen. eller nja, nästan hela filmen. somnade när det var kvar typ fem minuter, men ändå. hann till och med se vem som var mördaren, jag gör framsteg.

är ledig imorgon, och har inte ett skit på agendan, förutom en promenad plus storstädning av mitt förtillfället vidriga rum. det virvlar runt tonvis med damm här inne, skulle nån med astma komma hit lovar jag att personen skulle dö på fläcken. så illa är det. min svarta hylla är inte ens svart längre, den är typ vit/grå. mycket fräscht.

nä, nu ska jag ta med min lilla sjukling gubben & krypa ner under täcket. godnatt!

 
jag & baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela