nilssonjennipher

* don't you know you shoulda love me for my inner?

Publicerad 2009-10-07 13:32:09 i VARDAG,

får panik när jag tittar ut genom fönstret. det är SNÖ, i början av oktober. i morse ville jag helt seriöst dö när jag märkte att det snöade. det ska fan inte snöa i oktober! att det dessutom har spöregnat snön gör ju inte saken bättre. istället för vanlig snö är det ett FETT lager med slask på backen. är helt sjöblöt om fötterna efter att ha gått hem från busstationen, kul.

kom hem från skolan ganska nyligt. fick sluta klockan 11 istället för halv 4, sjukt skönt. ska ta tillfället i akt & parkera mig i soffan, slå på en bra film & eventuellt sova nån timme. igår planerade jag att jag skulle ut på en långprommis efter skolan, men den promenaden kan ju ta sig nånstans. finns inte en chans att jag sätter min fot ute i detta äckelväder alltså!

   


ikväll bjuder sandra på avskedsfika, eftersom att hon & jim flyttar till helgen. känns både jättekul & jättetråkigt på samma gång, att hon flyttar alltså. såklart svinskoj att hon får lämna den här hålan, men jag kommer ju sakna dig sändy! ska komma och hälsa på er när ni har fått i ordning allt i lägenheten, och när min ekonomi ser ljus ut.

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2009-10-07 15:14:44

det är inte ett avsked, bara ett hejdå för ett tag! :) haha. försöker vara positiv så att jag inte ska brista i gråt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela