nilssonjennipher

* now that I got my own I see your face drop, I told you not to count me out

Publicerad 2009-10-02 23:42:14 i VARDAG,

ja, mina planer för kvällen gick käpprätt åt H. hade inte skjuts till jennifer, och hon hade heller ingen bil att ta sig till mig, så istället har jag suttit hemma och haft sjukt kul. har vandrat mellan datorn & TVn hela kvällen, och mitt enda sällskap har varit gubben. inte världens roligaste fredagskväll kanske, men det har varit skönt i alla fall. hoppas & tror att morgondagen bjuder på något betydligt roligare!


världens finaste gubben

sitter och halvser på hockeyn nu, på något konstigt sätt tycker jag inte att NHL är speciellt kul att se. jag tycker elitserien är tusen gånger roligare, kanske är det för att man känner till så mycket mer spelare i elitserieklubbarna? äh, jag vet inte. nu ska ni få se bilder på kläderna och skorna, efter det ska jag borsta gaddarna & krypa ner tillsammans med min gubben och sova!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela