nilssonjennipher

* ever since I was eight or nine, I've been standing on the shoreline

Publicerad 2009-10-13 16:28:44 i VARDAG,

idag har vi varit med skolan till luleå på universitetet, kan mycket väl vara den mest ovärda luleå-resan jag gjort genom tiderna. från klockan 10 till 2 har vi bara gått runt och glott. kan lova att det var precis lika tråkigt som det låter, om inte ännu tråkigare. hade typ hellre varit på skolan och haft lektioner, då kanske ni får en liten inblick i hur jävla värdelöst det var. ja, nog tjatat om det.

för tillfället sitter jag och fryser, är trött och allmänt sur & grinig. dels för att jag är hungrig, och jag är för lat för att gå och göra mig någon mat. dels för att gubben håller på att jama ihjäl sig, och det är sjukt irriterande. dels för att jag ska och träna ikväll, fast jag helst av allt skulle vilja dra täcket över skallen och sova bort resten av livet.

idag är en sån dag, då allt bara känns PISS på ren svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela