nilssonjennipher

* go ahead an throw your life away

Publicerad 2009-10-27 21:31:28 i VARDAG,



luleåtrippen var totalt useless. hittade inte ett piss, eller ja.. en tröja & lite smink. hade typ lika gärna kunnat stanna hemma. letade efter nåt att ha på huvudet till halloween, typ djävulshorn eller nåt liknande. men tror ni det fanns?! NEJ. skitställe. så nu blir det ingen utklädsel trots allt, jag som hade hunnit bli sugen och allt.

har varit och tränat ikväll med amanda, blev inte riktigt lika hårt som vi hade tänkt oss kanske. men några kalorier försvann i alla fall! var nåt så otroligt svag, på varje övning fick jag gå ner minst 1 snäpp, inte för att jag var lat utan för att jag helt enkelt inte orkade. kanske håller jag på att bli sjuk, känner mig inte i toppform direkt. har just avnjutit (läs tvingat i mig) en skål havregrynsgröt, ska pallra arslet in i duschen nån gång också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela