nilssonjennipher

* here's the day you hope would never come

Publicerad 2009-10-22 14:38:44 i VARDAG,

körlektionen gick över förväntan, har fått lite hemläxa så ikväll ska jag ut och träna med papsi! får ringa och avboka mitt spinningpass för just nu känns körkortet en aning mer viktigt. ska ändå på spinning/torso imorgon så det ska väl inte vara hela världen.

fick bli glad när hon sa "jag tror inte det kommer behövas 10 lektioner för dig, du kan ju redan det här", he-he. fick börja med start i backe, vilket jag i normala fall suger på. idag fick jag inte ett enda kärringstopp, kanske för att det är en dieselbil man kör med, men ändå.

nu sitter jag på skolan, har precis varit & kör armar+axlar+bröst & kondition på gymet. har redan svinit ont i både mina axlar och i bröstmusklerna, jag vet en som kommer ha rejält med träningsvärk imorgon. inte kul! hatar träningsvärk.

nu ska jag ta tag i mobbingarbetet som är enda anledningen till att jag fortfarande sitter kvar på skolan, hade kunnat vara påväg hem i detta nu. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela