nilssonjennipher

* I almost told you that I loved you, thank god I didn't cause it would have been a lie

Publicerad 2009-10-14 16:32:19 i VARDAG,


vi fick tillbaka våra NK-prov som vi gjorde i fredags idag. 2 poäng ifrån MVG, om jag är nöjd? svar nej. blev sjukt sur för självklart hade jag gjort slavrfel på saker som jag egentligen kan. får lov att göra bättre ifrån mig nästa gång dårååååå.

sov till halv 11 imorse, så inni H skönt. åkte med "tio i tolvan" till kalix, körde järnet på en crosstrainer i 40 minuter, åt ett äpple och en macka, hade en timmes lektion och nu sitter jag här. ikväll ska jag & fanny ut på våran dagliga promenad, sen väntar filmmys med mina favvotjejer.

blev ett väldigt tråkigt inlägg känner jag, skriver senare om jag har mer fantasi. är väldigt oskön för tillfället, tråkigt nog. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela