nilssonjennipher

* I don't know what it is that makes me feel like this

Publicerad 2009-10-30 09:30:09 i VARDAG,

 

godmorgon. har varit vaken i nästan en timme nu, är sjukt trött & har jävligt ont i magen. helst av allt skulle jag bara vilja krypa ner under täcket med gubben igen. det ska jag dock inte göra, utan på ett litet tag ska jag & mamma fara till luleå. vad jag ska köpa vet jag inte, behöver egentligen inget särskilt men en shoppingtur med mammsen & hennes börs tackar man ju knappast nej till, he-he.

direkt när vi är klar i luleå ska vi möta upp syrran i stallet & göra gastus helgfin med bad och allt som hör till. sen ikväll blir det mest troligt att fara och se hockey, annars säkert bara att kolla idol nånstans. nä, nu ska jag gå och sminka mig klart! visar bilder sen om jag lyckas hitta nåt på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela