nilssonjennipher

* I lit my pain on fire, and watched it all burn down

Publicerad 2009-10-06 21:03:06 i VARDAG,

nu sitter säkert många och väntar på säsongspremiären av DH, men vissa har ju redan sett både det första & det andra avsnittet. skulle kunna förstöra er kväll totalt & avslöja precis allt som händer men... nej jag känner mig inte riktigt så elak ikväll, tur för er. kan ju i alla fall säga att det är SICKT bra, precis som man är van vid!

spinningen gick faktiskt riktigt bra! sitter och lyssnar på tredje och (förhoppningsvis) sista perioden av djurgården-linköping. just nu leder djurgården med 1-0, vilket ju är helt suveränt. vilken perfekt present en trepoängare skulle vara på min NAMNSDAG, för tänk för det har jag idag. inte på riktigt då, stavningen i kalendern är ju inte lika cool som min, he-he. direkt matchen är slut ska jag hoppa i duschen, koka thé och bädda ner mig i soffan och se TV med pappsen. godnatt!


jag och pappa 2OO7!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela