nilssonjennipher

* I wanna see how you loose control

Publicerad 2009-10-18 14:01:32 i VARDAG,

seriöst, det finns inget skönare än att sova länge på mornarna. imorse vaknade jag kvart i tolv, helt utvilad efter nästan tio timmars sömn. gick upp, åt frukost, drack mitt morgonkaffe & sen parkerade jag arslet i soffan och såg två avsnitt av "grey's". jag och syrran beställde säsong 1 tidigare i veckan, och nu har jag bara ett avsnitt kvar av det. måste ta och klicka hem säsong 2 snarast.
så inni helvete bra serie!

snart ska jag och mamma fara och övningsköra, är typ år och dar sen jag körde bil. och eftersom jag har körlektion på torsdag kan det ju vara bra om jag åtminstonde kommer ihåg vars
gas, broms och koppling sitter, he-he. nä, nu ska jag dra på mig lite kläder. hörs senare!

 
ja, jag är jävligt het.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela