nilssonjennipher

* I want you to know, you couldn't have loved me better

Publicerad 2009-10-24 19:24:17 i VARDAG,

fan vad mitt liv är meningslöst just nu. andra kvällen i rad jag sitter hemma, med mamma & pappa som mitt enda sällskap. håller seriöst på att ruttna bort, vill dö av tristess. amanda & fanny ska ut, heidi jobbar, jenny är i stockholm & jennifer är stuck in ryssbält. och här sitter jag, i den största byhålan som finns och dricker kaffe som världens pensionär.

ska fortsätta min otroligt roliga kväll med ett besök i duschen, vilket hittils ser ut att bli det mest händelserika kvällen bjuder på. behöver jag ens säga hur mycket jag längtar tills jag bli 18? ska fan vara på krogen varenda jävla helg. hatar att bara sitta hemma! BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela