nilssonjennipher

* jennie was a poor girl, living in a rich world

Publicerad 2009-10-09 14:14:32 i HOCKEY,

har lugnat ner mig efter förlusten igår, har kommit fram till en del viktiga saker gällande matchen.

- djurgården gör (enligt enqvist själv) en av säsongens absolut sämsta matcher, medan luleå gör en av sina bästa (enligt NSD & kuriren)

- luleåfans blir helt överlyckliga pga segern, vilket man alltid är efter att ha slagit ett bättre lag

- luleå har en riktigt bra målvakt, utan honom hade djurgården (lätt) tagit 3 poäng

så nu känns det inte lika illa som det gjorde igår. tänk vad en natts grubblande kan leda till för en massa smarta tankar och uttalanden. har helt enkelt lagt gårdagens match bakom mig! njuter istället av tanken på att vi kom till coop igår med 7 raka segrar i ryggen. skön..t.



började klockan 8 imorse med prov, i NKb. det gick riktigt bra, svarade på alla frågor. gjorde dock ett par klantfel som jag vet att ÄR fel, men allt annat kändes rätt i alla fall. fick sen sitta på skolan i 2½ timme tills min spinning började, fördrev tiden med att spela kort med nigge. fick i mig lunch, och gick sen och körde 30 minuter spinning, UTAN vattenflaska som jag snyggt nog lyckades glömma hemma. fortsatte med mage/rygg och lite mer kondition inne på gymmet i nästan 40 minuter till. behöver jag ens säga att jag känner mig duktig? nix.

vad som händer ikväll är ännu väldigt oklart, vill kramas med jennifer och jenny så förhoppningsvis är det så min kväll kommer se ut. om det blir någon alkohol i helgen är också oklart, men hörrni, jag är sugen & öppen för förslag..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela